Tarta de legume multicolora



Ola! Si bine te-am regasit!

            Conform retetei, mancarea pe care am realizat-o astazi se incadreaza in categorie “tarte”. Din punctul meu de vedere este vorba mai mult de legume facute la cuptor. Alaturi de gust, pentru mine, reteta de azi a fost si foarte fotogenica, ceea ce mi-a permis sa ma bucur de practicarea celuilalt hobby al meu, fotografia. Rezultatul: o mancare simpla, delicioasa si care se incadreaza foarte bine in categoria “keto”.


            Ingrediente:
-          Foi de placinta – 5 buc
-          Smantana – 100 ml
-          Mustar Dijon – 2 lingurite
-          Salvie verde – 3- 4 frunze
-          Zucchini – 1 buc
-          Vanata – 1 buc
-          Morcov – 1 buc
-          Parmezan – 2 linguri
-          Ulei de masline – 2 – e linguri
-          Sare, piper


Am preincalzit cuptorul la 180 de grade Celsius si am inceput sa tai legumele sub forma de fasii cu ajutorul cutitului “economic” (peeler).




 Am uns un vas termorezistent cu ulei si am asezat in el foile de placinta (nu am taiat partile ce ieseau din forma ci le-am pliat spre interior). Peste aluat am turnat amestecul de smantana si mustar iar apoi am presarat bucati din frunzele de salvie.







Pe un tocator am inceput sa asez legumele alternativ sub forma de straturi concentrice. Cand circumferinta cilindrului format a devenit prea mare l-am mutat in vasul termorezistent si am continuat alternarea fasiilor de legume pana cand am umplut tot spatiul.




 Inainte de a introbuce in cuptor vasul termorezistent am presarat legumele cu sare, piper si am turnat deasupra ulei de masline. Am tinut mancarea la cuptor timp de 40 de minute. Dupa acest interval de timp am adaugat parmezanul si am mai lasat tarta inca 10 minute in cuptor.




Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei