Supa crema de usturoi



Ola! Si bine te-am regasit!

            Sunt tare bucuros cand vad in jurul meu oameni ce cauta aproape in fiecare zi sa isi imbogateasca experienta de viata invatand, construind sau practicand ceva nou. Exact asa a fost si aseara cand “Mini Me” mi-a spus ca la felul intai de mancare ar vrea ceva nou, chiar daca exista posabilitatea sa nu fie “pe gustul lui”. Si cum stiu ca de ceva vreme usturoiul a inceput sa fie pe lista lui de ingrediente, am ales pentru astazi o supa crema de usturoi. Pentru ca aici nu este vorba doar de mancare ci mai ales de pastrarea vie a curiozitatii, a curajului si dorintei de a testa ceva nou si de a iesi din rutina obisnuita.
           

            Ingrediente:
-          Usturoi – 5 capatani
-          Cartof – 2 buc
-          Telina – ½ buc (aproz ½ din cantitatea de cartofi)
-          Ceapa – 2-3 buc
-          Smantana de gatit – 20 ml
-          Rosii uscate in ulei – 2 buc
-          Sare, piper

Pentru inceput am curatat si taiat “bucati mari” cartofii si telina. Impreuna cu ceapa intreaga am pus totul la fiert.















Cand cand legumele mentionate au fost gata am adaugat usturoiul si am lasat oala sa fiarba inca vreo 6 min.


La fianl am scos o parte din lichidul din oala, am blenduit legumele si amadaugat smantana lichida. Pentru a obtine consistenta dorita am mai adaugat o parte din apa ramasa iar apoi am creat gustul dorit folosind sare si piper.




La servire am folosit cateva bucatele de rosii uscate in ulei picant ce au adus o noua aroma in farfurie (unii bucatari presara si cateva frunze de patrunjel pentru a mai “sparge” monotonia vizuala).





Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Meniu 3 Saptamana Mare

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Saptamana Mare - Meniul Zilei