Supa de ciuperci cu “orez” de conopida


Ola! Si bine te-am regasit!

Trebuie sa recunosc ca unele retete aleg sa le pun in practica pentru ca exista un element ce imi starneste curiozitatea dintr-un anumit punct de vedere. Astazi, de exemplu, atentia mi-a fost atrasa tocmai de acest “orez” de conopida. De fapt nu este vorba decat de maruntirea legumei cu ajutorul robotului de bucatarie actiune ce duca la obtinerea unei texturi asemenetoare orezului si care are savoarea conopidei.
  


            Ingrediente:
-          Ciuperci – 6 buc
-          Onopida – 100 g
-          Supa vegetala – 1 cana
-          Smantana fermentata – 3 linguri
-          Branza ceddar rasa – 2 linguri
-          Ulei de maslilne – 1 lingura
-          Unt – 1 lingurita
-          Ou – 1 buc

Am curatat ciupercile si am indepartat “piciorusul” iar apoi le-am taiat in felii de circa 1 cm grosime si le-am prajit timp de 5-6 minute intr-o tigaie in care am pus uleiul de masline si lingurita de unt.
  



 Conopida am spalat-o, am taiat-o in bucati mari si am tocat-o cu ajutorul robotului de bucatarie. Am sotat conopida impreuna cu ciupercile, am adaugat supa de legume si smantana. Am lasat totul sa fiarba cateva minute, pana cand am fost multumit de textura conopidei.






Am tinut supa pe foc pana cand a “scazut” la densitatea pe care mi-o doresm. La final am adaugat branza ceddar rasa si am amestecat pana cand aceasta s-a topit si s-a incorporat uniform in continutul din tigaie. La final am servit supa impreuna cu un ou prajit, ocazie cu care am constat ca ar fi fost interesant daca as mai fi adaugat putin patrunjel.




Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei