Sufleu de conopida cu branzeturi




Ola! Si bine te-am regasit!

            In combinatie cu smantana, branza si cascavalul conopida capata un gust minunat. De aceea pentru azi am ales sa realizez un sufleu cu aceasta leguma. O mancare ce poate fi servita atat rece cat si fierbinte, se prepara simplu si repede si care poate fi inclusa in meniul dietei ketogenice.


            Ingrediente:
-          Conopida mică (cca 600 g) – 1 buc
-          Oua – 2 buc
-          Smantana 20% - 3 linguri
-          Parmezan – 2 linguri
-          Telemea vaca – 150 g
-          Cașcaval – 100 g
-          Piper, oregano, cimbru

Am spalat conopida, am separat-o in buchetele si am pus-o la fiert 10 – 15 minute in apa clocotita.



  
Cand leguma a fost gata am asezat-o intr-o sita sa se scurga si sa se raceasca. Ulterior am asezat buchetelele intr-un vas termorezistent.


Intr-un vas separat am batut ouala, le-am amestecat cu smantana, parmezan si telemeaua de vaca si am condimentat compozitia cu piper, oregano si cimbru.






Am turnat compozitia peste conopida fiarta si am introdus sufleul in cuptorul reglat la 200 grade Celsius pentru 15 – 20 minute. La finalul acestui interval de timp am adaugat cascavalul si am mai lasat vasul in cuptor pana cand acesta s-a rumenit.








Bafta si inspiratie!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei