“Spaghete” de zucchini cu sos pesto si parmezan


Ola! Si bine te-am regasit!

            “Spaghetele” de zucchini (sau dovlecel) reprezinta o foarte buna sursa de fibre si potasiu si o varianta ce poate fi inclusa cu succes in majojritatea dietelor. In plus reteta se realizeaza simplu si repede iar ingredientele ii dau un gust minunat.

            Ingrediente:
-          Zucchini – 1 buc
-          Morcov – 1 buc
-          Sos pesto – 1 lingurita
-          Parmezan ras – 1 lingura
-          Nuca – 1 lingura
-          Ulei masline – 1 lingura
-          Sare, piper

Pentru taierea dovlelelului am avut de ales intre cutit si dispozitivele din imagine. Daca as fi ales prima varianta atunci as fi taiat zucchini si morcovul in bastonase cat mai subtiri.


 Din cutriozitate si comoditate am ales a doua varianta, ceea ce mi-a permis obtinerea unor fasii de trei dimensiuni diferite.












Intr-o tigaie incinsa am pus uleiul de masline si am sotat legumele 4-5 minute (pana cand s-au inmuiat). Adaugat sare si piper si le-am pus intr-o farfurie. 


Am asezonat “spaghetele” cu bucati de nuca si parmezanul ras. Pentru ca am dorit intensitati diferite ale gustului de pesto am ales sa il pun pe acesta pe marginea farfuriei si sa il dozez in functie de dorinta.




Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei