Paste de legume cu sos de rosii



Ola! Si bine te-am regasit!


            Astazi am ajuns in acel moment in care m-am intrebat daca mancarea vegetarienilor este mai versatila si mai bogata in textura si savoare decat a “celorlalti”. Evident era o intrebare retorica pentru ca daca as dori sa aflu un raspuns atunci cu siguranta as starni multe pasiuni. Ca urmare azi am hotarat sa ma bucur de gustul unei alt preparat “low carb”.


Ingrediente:
- Dovlecel – 1 buc
- Morcov – 1 buc
- Vanata – ¼ buc
- Ciuperci Champinions – 200g
- Rosii in sos tomat – 400 g
- Ulei – 3-4 linguri
- Cimbru – ½ lingurita
- Oregano - 1/2 lingurita
- Busuioc – 1 lingurita rasa
- Apa - 250 ml
- Usturoi - 3 catei
- Unt – 2 lingurite
- Sare, piper, ulei

            Cu ajutorul cutitului economic (peeler) am transformat dovlecelul, vanata si morcovul in panglici subtiri pe care ulterior le-am taiat sub forma de bastonase. Am pus pastele de legume la sotat in ulei cu putin unt si cand au fost gata am inceput sa pregatesc sosul de ciuperci si rosii.






            Pentru textura am taiat ciupercile pe jumatate si le-am pus in tigaia incinsa in care untul se topea deasupra uleiului. Am adaugat sucul de rosii, 250 ml de apa,sare, piper, cimbru, busuioc si am fiert totul pana cand s-au inmuiat ciupercile. Cand sosul a fost gata am completat gustul cu cel al usturoiului tocat marunt.




            Vedeta farfuriei sunt insa pastele de legume, sosul de ciuperci si rosii venind ca o excelenta completare a gustului si texturii acestora.




Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei