Paine din faina de ovaz si cocos



Ola! Si bine te-am regasit!

            Trebuie sa recunosc ca intotdeauna am fost fascinat de “pasiunile” pe care le starnesc anumite mancaruri in randul degustatorilor. Painea, de exemplu. Pentru mine “explozia” de varietati aflate in prezent pe piata a insemnat un “taram” interesant de explorat mai ales in ceea ce privesete painea facuta din alta faina decat cea de grau. Iar cum in ultimul timp am hotarat sa aflu mai multe despre dieta ketogena, azi am ales sa prepar o paine din faina de ovaz si cocos.


            Ingrediente:
-          Faina de ovaz – 300 g
-          Faina de cocos – 100 g
-          Oua – 6 buc
-          Smantana – 200 g
-          Drojdie proaspata – 40 g
-          Sare, ierburi aromatice (optional)
  
Intrucat la momentul prepararii nu am gasit faina de cocos, am obtinut-o din macinarea fulgilor. Intr-un vas suficient de incapator am pus smantana si ouale si le-am amestecat cu faina de cocos si drojdia.








 Am transferat compozitia de mai sus intr-un vas incapator si am incorporat si faina de ovaz. Cantitatea de ovaz poate varia putin, imporatnt eate sa se obtina un aluat suficient de ferm ca sa nu curga de pe tel.


Am lasat compozitia la crescut timp de o ora la temperatura camerei dupa care ma transferat-o intr-o tava. Am reglat cuptorul la circa 180 grade Celsius si am copt painea aproximativ 20 de minute (timpul depinde de grosimea aluatului).
            




Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei