Paella cu mixt de fructe de mare


Ola! Si bine te-am regasit!

            In principiu, paella este o mancare ce nu are o reteta exacta a ingredientelor ci doar cateva elemente generice: orez, carne si sofran. Pentru reteta de azi am folosit carne de pui si un amestec delicios de fructe de mare ce a umplut bucataria cu arome fabuloase.


Ingrediente:
-          Orez – 1 cana
-          Apa – 3 cani
-          Ardei rosu – 1 buc
-          Ceapa – 1 buc
-          Usturoi- 2 catei
-          Mazare congelata – ½ cana
-          Rosii proaspete – 3 buc
-          Piept de pui dezosat – 1 kg
-          Mixt de fructe de mare – 500 g
-          Patrunjel – ½ legatura
-          Sare, piper, ulei

Am taiat ardeiul, rosiile si puiul si am pus la dezghetat fructele de mare. Intr-un wok am pus in cantitati egale ulei de floarea soarelui si de masline (nu este obligatoriu) si am sotat puiul.
  










 Am scos carnea si am inlocuit-o cu fructele de mare  acestea au fost gata “au lasat locul” cepei, usturoiului, ardeiului si rosiilor.












Intrucat in wok s-a format putina arsura am ales sa folosesc o oala curata in care am pus toate ingredientele mentionate pana acum adaugand in plus mazarea congelata si orezul. 





Am amestecat bine ingredientele timp de 1 minut pe foc mediu dupa care am turnat cantitatea de apa si am asteptat pana cand orezul s-a gatit.












Am creat gustul dorit cu sare si piper si am servit mancarea ornata cu patrunjel.
  



Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei