Oua umplute si bacon crocant



Ola! Si bine te-am regasit!

            Astazi mi-am dorit sa regasesc un alt gust al copilariei mele respectiv cel al oualor umplute. O reteta simpla, care se realizeaza repede si la care poti folosi orice sortiment de maioneza (normala, “light” sau vegetala) fara a pierde prea mult din savoare.


            Ingrediente:
-          Oua – 4 buc
-          Mustar – 1 lingurita
-          Maioneza – 2 lingurite
-          Patrunjel tocat – 1 lingurita
-          Bacon – 2 fasii
-          Sare, piper, sos de rosii

Am spalat ouale si le-am pus in apa care a inceput sa fiarba timp de 6-8 minute. Le-am scos intr-un vas cu apa foarte rece, le-am curatat de coaja, le-am taiat pe lungime si am scos galbenusirile.
           










            Am tocat galbenusurile cu furculita, le-am amestecat cu mustarul, maioneza si patrunjelul tocat. Am desavarsit gustul cu sare si piper si am umplut albusurile cu aceasta minunata mixtura.













            Fasiile de bacon le-am pus pe doua straturi de hartie si le-am acoperit cu inca unul dupa care le-am lasat timp de 2 minute in cuptorul cu microunde (la 800w). Pana sa se raceasca si sa devina crocante, le-am rulat si am taiat cilindrul format in patru bucati cu care am ornat ouale. La final, mai mult pentru culoare decat pentru gust am adaugat sosul de rosii si am degustat impreuna cu “Mini Me” gustul “copilariei mele” si - de ce nu – poate si a lui.


Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei