Ou copt in avocado


Ola! Si bine te-am regasit!

Pentru mine fructul de avocado reprezinta “ceva” ce aduce mai mult consistenta decat gust mancarurilor. De exemplu, o reteta foarte raspindita este cea de ou copt in avocado. Foarte placuta ochiului, foarte sanatoasa (avand in vedere ingredientele si modul lor de preparare) si care poate fi amara daca fructul nu este foarte copt inainte de a fi introdus in cuptor. Pe scurt, o reteta interesanta mai ales daca este inclusa intr-o dieta (cum ar fi cea ketogena).


Ingrediente:
-          Avocado foarte copt – 1 buc
-          Ou – 2 buc
-          Branza ceddar rasa – 2 linguri
-          Zeama de lamaie – 1 lingurita
-          Ulei, sare, piper


Am preincalzit cuptorul la 200 grade Celsius si am taiat fructul de avocado pe lungime si l-am uns la exterior cu putin ulei si la interior cu zeama de lamaie. Am mai marit putin interiorul fructului pentru a fi sigur ca are loc oul si l-am asezat intr-o farfurie de metal.












Am asezonat ouale cu sare si piper si am bagat totul in cuptor pentru circa 10 minute. In momentul in care ouale au fost aproape coapte am ornat preparatul cu branza ceddar si l-am mai tinut in cuptor pana cand aceasta s-a topit si s-a gratinat putin.
  

Am mancat cu pofta si curiozitate un preparat care, (asa cum mentionam si la inceput), este o optiune minunata daca esti la dieta si “in pana” de timp sau idei.


Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei