Omleta cu bacon, salata si guacamole


Ola! Si bine te-am regasit!

            Omleta este probabil mancarea cu cele mai multe “variatiuni pe aceeasi tema”, un singur element ajungand sa faca diferenta dintre o reteta banala si una tentanta sau provocatoare pentru papilele gustative. Pentru astazi am ales omleta cu bacon insotita salata si foi de tortilla mexicana cu guacamole.


Ingrediente:
-          Oua – 3 buc
-          Unt – 1 lingurita
-          Bacon – 25 g
-          Salata – 1 buc
-          Rosii – 2 + 1 buc
-          Ceapa – 1 buc
-          Castravete – 1 buc
-          Condimente guacamole – 1 plic
-          Tortilla mexicana – 3 buc


Intr-o tigaie potrivita am pus putin ulei si cantitatea de unt iar apoi am sotat bacon-ul pana cand grasimea a devenit translucida. Am turnat oualele batute, am adaugat sare si piper, am amestecat si am tinut tigaia pe foc pana cand omleta a fost gata.






Am luat fructele de avocado, le-am mixat (se pot zdrobi si cu furculita, depinde de textura pe care o doresti) le-am amestecat cu rosia, ceapa si 10g din amestecul de guacamole “la plic”. Producatorul sustine ca mixtura este pentru doua fructe, mie insa mi s-a parut  ca mancarea devine prea picanta si “fainoasa”. Ca urmaream ales sa dozez “din aproape in aproape” pana cand am obtinut gustul preferat. (vezi si https://retetarul-lui-alex.blogspot.com/2018/10/pachetele-de-primavara-cu-guacamole.html) Cand am fost multumit de gust am uns foile de tortilla mexicana cu acest amestec si le-am rulat ca pe clatite.












Am servit omleta alaturi de tortilla cu guacamole si salata cu rosii si castravete.



Bafta si inspiratie!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei