“Norisori” low-carb (inlocuitor paine)


Gatind cu “Mini Me”
  
Ola! Si bine te-am regasit!

            “Oopsie bread” este de fapt numele retetei de azi. Cum insa exista unii oameni care aleg mancarea din meniu dupa cum “suna” numele acesteia, am adoptat varianta lui “Mini Me” pentru aceast inlocuitor de paine cu continut scazut de carbohidrati.


Ingrediente:
-          Oua – 3 buc
-          Crema de branza – 100 g
-          Praf de copt – ¼ lingurita
-          Sare,
-          Optional:
o    susan sau alte condimente
o   Cascaval ras – 2 linguri
o   Parmezan ras – 2 lingurite

Pentru inceput am separat albusirile de galbenusuri si pe primele le-a mixat “Mimi Me” pana cand s-au transformat intr-o spuma foarte ferma (care “sa nu cada din vas”).
  




Galbenusurile le-am frecat cu sare si praf de copt iar apoi le-am amestecat cu crema de branza.





Amestecand “de jos in sus”, “Mimi Me” a reunit galbenusurile cu albusurile. Compozitia finala am turnat-o pe o hartie de copt intr-o tava de circa 20x30 cm
  




Tava am introdus-o in cuptorul reglat la 160 grade Celsius pentru 20 – 30 de minute. Cand aluatul si-a schimbat culoarea, pe o jumatate din suprafata am pus cascavalul ras impreuna cu parmezanul. Am tinut totul la cuptor pana cand cascavalul s-a gratinat.




Dupa ce "norisorii" s-au racit si am portionat acest inlocuitor low-carb de paine cu totii am ajuns la concluzia ca este gustoasa, insa “piesa de rezistenta” o reprezinta partea acoperita cu cascaval ras si parmezan.




Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei