Mic dejun cu ou si chorizo



Ola! Si bine te-am regasit!

            De cele mai multe ori micul dejun ar trebui sa fie ceva mai mult decat un sendvis rece. Sa fie simplu de preparat, gustos, cald si sa furnizeze suficienta energie pentru un minunat inceput de zi. Tocmai de aceea pentru azi am ales un preparat delicios si care a fost gata exact cand am terminat “ritualurile de dimineata” premergatoare mersului la serviciu.


            Ingrediente:
-          Oua – 2 buc
-          Chorizo – 100 g
-          Bacon – 4 felii
-          Ardei gras rosu – ½ cana
-          Ceapa alba – ½ cana
-          Ulei de masline – 1 lingura
-          Unt – 1 lingurita
-          Sare, piper

Pentru inceput am dat drumul la cuptor si l-am reglat la 200 grade Celsius, am tocat ceapa si ardeiul si le-am sotat timp de 4-5 minute intr-o tigaie (pana cand ceapa s-a colorat putin spre maro).














Amestecul mentionat l-am impartit in doua si l-am pus in doua vase termorezistente unse in prealabil cu putin unt. Deasupra am pus chorizo taiat marunt, sare si piper iar la final am adaugat oul.





 Am introdus vasele termorezistente in cuptor (pentru circa 20 – 25 minute), am luat fasiile de bacon si le-am pus pe o farfurie intre doua straturi de servetele (ce au rolul de a absorbi grasimea si de a nu o lasa sa “invadeze cuptorul”). Am reglat cuptorul cu microunde la 800w si am lasat bacon-ul circa 3 minute, pana cand a devenit foarte crocant.




La final am ornat mancarea cu bacon si am consumat un mic dejun cald care m-a binedispus si mi-a dat energie pentru un fabulos inceput de zi.





Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei