Galete de cartofi cu crema de branza si peste


Ola! Si bine te-am regasit!

            Din cand in cand in cautarile mele culinare apare cate o reteta care “se tine scai de mine” cu toate ca nu ma atrage foarte mult si care se dovedeste a fi delicioasa in cele din urma. Exact asa s-a intamplat si cu preparatul de astazi care s-a dovedit a fi foarte interesant in ceea ce priveste amestecul de texturi si arome.


Ingrediente:
-          Cartofi – ½ kg
-          Branza de capra – 100 g
-          Iaurt – 50 g
-          Ou – 1 buc
-          Ceapa verde – 1 buc
-          Crema de branza – 1 lingura
-          Zeama de lamaie – 1 lingurita
-          Conserva de ton – 1 buc
-          Sare, piper

Am faramitat branza de capra cu ajutorul unei furculite si am amestecat-o cu iaurt si ou. De asemenea am amestecat crema de branza cu zeama de lamaie pana cand am obtinut gustul pe care il doream.
  













Cartofii i-am fiert cateva minute (10 - 15min) cat sa nu fie nici cruzi dar nici complet preparati iar apoi i-am dat prin razatoarea mare. I-am scurs bine de zeama si i-am amestecat cu branza de capra, ou si iaurt.















Turtitelele de cartofi le-am prajit in ulei (destul cat sa nu acopere galeta) timp de cateva minute pe fiecare parte. Am scos turtilele pe un pat de servetele care au mai absorbit din ulei si le-am uns cu crema de branza amestecata cu lamaie. Deasupra a pus un strat de ton maruntit (ce poate fi inlocuit cu fasii de somon) si am ornat cu cateva rondele de ceapa.








Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei