Carnat picant cu “orez” de conopida



Ola! Si bine te-am regasit!

            Trebuie sa recunosc ca, pana de curand, conopida nu prea isi “gasea locul” in meniurile mele. Insa ideea “orezului” de conopida mi-a placut atat de mult incat am hotarat sa incep o cercetare mai atenta a acestei legume. Astazi, de exemplu am folosit-o atat pentru textura cat si pentru a domoli iuteala unui carnat picant.


            Ingrediente:
-          Conopida – ½ buc (can jumatate de kilogram)
-          Carnat proaspat de casa picant – 200 g
-          Ceapa rosie – 1 buc
-          Samantana fermentata – 3 linguri
-          Rosie – 1 buc
-          Sos de rosii – 1 lngurita
-          Ulei, sare, piper

Carnatul picant a fost unul realizat cu bucati de carne taiata “la cutit” (nu tocata). Ca urmare am desfacut carnatul din membrana in care se afla. L-am pus in tigaie si l-am sotat impreuna cu ceapa taiata marunt pana cand carnea a inceput sa isi schimbe culoarea.















Conopida am spalat-o si am taiat-o bucatele dupa care am maruntit-o cu ajutorul chopper-ului. Am sotat conopida impreuna cu restul continutului din tigaie pana cand s-a gatit carnea iar apoi am adaugat smantana fermentata.






 “Orezul” de conopida cu carne si aroma de carnat picand de casa l-am servit impreuna cu patrunjel, cateva felii de rosie si putin sos de rosii pentru a obtine inca cateva combinatii de gusturi in farfurie





Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei