Burger keto



Ola! Si bine te-am regasit!

            Pentru ca astazi aveam putin timp la dispozitie, am ales sa realizez un rapid si delicios burger. Pentru aceasta reteta am inlocuit painea cu rondele expandate de orez, ceea ce inseamna ca aceasta mancare poate fi inclusa cu succes din dieta ketogena. 


Ingrediente:
-          Rondele de orez expandat – 2 buc
-          Salata – 1 frunza
-          Amestec carne si vita – 100g
-          Cascaval – 1 felie
-          Rosie – 1 felie
-          Ceapa – 2 rondele
-          Ou – 1 buc
-          Sare, piper, oregano, cimbru, usturoi pudra


Pentru inceput am condimentat amestecul de carne cu sare, piper, oregano, usturoi pudra si cimbru. Am format o chiftea de circa 1 cm grosime si cu un diametru egal cu cel al rondelei de orez expandat si am plajit-o pe gratarul de fonta. Dupe ce am intors burgerul am pus deasupra felia de cascaval care s-a topit putin.




 Separat am prajit un ou ochi iar apoi am inceput montarea preparatului. Baza este formata dintr-o rondea de orez expandat pe care am asezat frunza de salata.





A urmat apoi bucata de carne fripta cu cascaval deasupra, rosie, ceapa si oul ochi.











La final, pentru ca doream mai multa textura crocanta am alaturat burger-ului inca o rondea de orez expandat.
  

Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei