Brocoli cu emmentaller invelit in bacon



Ola! Si bine te-am regasit!

            In urma cu ceva timp am mancat la un prieten un preparat foarte interesant doar ca aspect ci si ca melanj fabulos de gusturi si texturi. Ca urmare astazi m-am hotarat sa realizez aceasta mancare delicioasa ce imbina minunat aromele de branza, bacon si brocoli.


            Ingrediente:
-          Brocoli – 1 buc
-          Branza topita ceddar – 10 felii
-          Bacon – 10 felii
-          Smantana – 3 linguri
-          Usturoi – 1 catel
-          Sare, piper, boia dulce de ardei




Intr-o oala potrivita am pus apa la fiert iar cand a inceput sa clocoteasca am pus in ea brocoli pentru circa 10 minute.




Intre timp am ales un castron pe masura legumei pe care l-am tapetat cu feliile de bacon. Am asezat in interior brocoli si l-am impanat cu feliile de branza topita tip emmentaller.
  















Separat am facut un sos din smantanta, usturoi, boia dulce de ardei, sare si piper pe care l-am turnat pentru brocoli.
  



















La final am invelit leguma cu fasiile de bacon pe care le-am “ancorat” cu scobitori.




Am pus totul in cuptorul reglat la 180 grade Celsius pentru circa 40 de minute (pana cand bacon-ul a devenit putin crocant).



La servire am turnat deasupra lichidul delicios care se formase in interiorul castronului din amestecul de bacon topit, sos si branza.



Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei