Briose low-carb



Ola! Si bine te-am regasit!

Gatitul si fotografia alaturi/impreuna cu cei dragi. Doua pasiuni de care ma bucur din plin si pentru care aloc timp si energie ori de cate ori este posibil. Pentru inceputul unei saptamani pe care mi-o doresc plina de culoare si fericire am ales o reteta de briose vesele, simplu de realizat “low carb” si vorba lui “Mini Me” (aproape) “cu de toate”.
Si apropo de pasiuni, TU ce ai raspunde daca cineva ar veni sa te intrebe “Ce ai face daca ai sti ca nu dai gres?”


Ingrediente:
-          Oua- 3 buc
-          Mozzarela – 100 g
-          Salam – 5 buc
-          Sunca “de Praga” – 100g
-          Smantana - 4 linguri
-          Rosii - 1 buc
-          Ardei gras rosu-  ½ buc
-          Ceapa verde - 2 fire
-          Patrunjel verde - ½ legatura
-          Pramezan - 1 lingurita
-          Oregano, sare,piper

Am inceput prin a toca marunt legumele si am transformat mozzarella in cubulete. Ouale le-am batut spume impreuna cu smantana si patrunjelul tocat.





Am condimentat totul “dupa gust” si m-am jucat umplind formele de briosa cu diferite combinatii de legume, carne, branza si ou spre “bucuria” obiectivului foto. Cand am terminat de facut fotograafiile am introdus in cuptor formele de silicon pentru 15 – 20 minute la circa 180 grade Celsius. la sfarsit am ornat briosele cu putin parmezan.














Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei