Branza halloumi si ciuperci prajite



Ola! Si bine te-am regasit!

            Exista unele combinatii de alimente care pot fi consumate “ca atare” sau pot reprezenta baza unor mancaruri din ce in ce mai elaborate. Reteta de astazi cuprinde doua ingrediente principale: ciuperci la tigaie si branza halloumi prajita. O combinatie foarte gustoasa la care se pot adauga alte legume sarace in carbohidrati: zucchini, asparagus, brocoli sau spanac. Si daca ma mai gandesc si la condimentele pe care le pot adauga (chilli, paprica, busuioc sau usturoi) deja numarul variantelor pline de arome si savoare creste exponential.


            Ingrediente:
-          Ciuperci – 300 g
-          Branza halloumi – 300 g
-          Unt – 75 g
-          Ulei – 50 ml
-          Sare, piper
-          Optional:
o   Masline verzi – 10 buc
o   Maioneza – 125 ml

Pentru aceasta reteta am cimparat ciuperci proaspete cat mai mici pe care le-am curatat si taiat in doua. Am reglat la “mediu” flacara aragazului, am pus putin ulei si jumatate din cantitatea de unt si am prajit ciupercile circa 3 – 5 min, pana cand au capatat o culoare intre auriu si maro.














Branza halloumi am taiat-o transversal in bucati de circa 1 cm grosime. Am scos ciupercile din tigaie, am pus restul de ulei si unt si am prajit branza circa doua minute pe fiecare parte.




La fianl am reunit cele doua ingrediente principale si m-am bucurat de gustul minunata al ciupercilor ce se completa fabulos cu textura branzei prajite.


Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei