200 de retete si UN NOU OBIECTIV


Ola! Si bine te-am regasit!
           
            Astazi “Retetarul lui Alex” marcheaza un nou punct de reper in existenta sa: realizarea retetei cu numarul 200! Prilej de bucurie dar si de urmarire a unei “sclipiri din viitor”. O stralucire ce va aduce in “Retetarul lui Alex” nu doar povesti despre gusturi si texturi ci inca un plus de experienta personala. Iar cand “spun” asta ma refer in special la celelalte aspecte ale unei vieti cu adevarat reusite, respectiv imbinarea armonioasa a planului fizic cu cel mental si spiritual.
Azi insa este prilej de celebrare a atingerii unui nou record personal al “Retetarului lui Alex”. De maine insa voi adauga si alte ingrediente. Pentru ca MERITAM sa avem cu adevarat “O Viata REUSITA!”


Ingrediente:
-          Piept de pui – 4 buc
-          Ardei gras rosu – 1 buc
-          Ardei gras galben – 1 buc
-          Ardei gras verde – 1 buc
-          Ceapa – 1 buc
-          Condimente fajitas – 1 lingura
-          Cascaval ras – ½ cana
-          Parmezan ras – 1 lingurita 
-          Sare, piper, ulei



Pentru inceput am crestat bucatile de piept de pui ca sa obtin niste “buzunarase” suficient de incapatoare iar apoi am taiat “cubulete” toti ardeii.


Intr-o tigaie suficient de mare am sotat ceapa tocata pana cand s-a inmuiat putin iar apoi am adaugat ardeii, condimentele “fajitas”, putina sare si piper.





















 Am lasat totul in tigaia incinsa pana cand am obtinut consistenta dorita (aproape “al dente”) iar apoi am turnat cascavalul ras si am amestecat continutul pana cand acesta din urma s-a topit.














            Am incins cuptorul la 180 grade Celsius si am umplut bucatile de piept de pui cu compozitia realizata mai devreme. Am lasat totul in cuptor timp de 18 – 20 minute, adica pana cand puiul s-a gatit ramanand insa si suficient de zemos pentru “degustare”. 






            Pentru prezentarea finala am presarat parmezanul ras deasupra preparatului si m-am bucurat de o reteta plina de savoare si pe care "o mananci cu ochii".



Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei