Supa de rosii cu crutoane



Ola! Si bine te-am regasit!

Cu fidea sau orez, supa de rosii este pranzul perfect care ma inveseleste in orice zi ploioasa sau friguroasa. Simpla, rapid de preparat, gustoasa si “de post” pentru aceasta reteta nu este nevoie musai de tomate din gradina ci se poate realiza din suc de rosii sau bulion de casa.


Ingrediente:
-          Conserva de rosii in suc propriu – 400 g
-          Apa – 2 l
-          Morcov – 1 buc
-          Ardei – 1 buc
-          Ceapa – 1 buc
-          Telina – ¼ buc
-          Pastarnac – 1 buc
-          Cartof – 1 bucUlei – 3-4 linguri
-          Sare, piper, oregano, busuioc.


Dupa cum spuneam, este vorba de o reteta ce se realizeaza fara prea mare efort. Am pus legumele si ardeiul la fiert si cand au fost gata le-am lasat la racit. Apoi am adaugat rosiile si am transformat compozitia intr-o pasta cu ajutorul unui blender. Cand piureul a fost gata l-am asezat din nou pe flacara pana cand “dat in clocot”.











La final am creat gustul dorit cu ajutorul condimentelor si am servit supa impreuna cu crutoane de paine.



Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei