Sos de taco cu pui si legume


Gatind cu “Mini Me”

Ola! Si bine te-am regasit!

Intr-o zi cand eram la cumparaturi,  “Mimi Me” mi-a spus: “Stii, cred ca ar fi interesant daca am lua un preparat si am crea toate variantele de retete pe care le gasim despre acea mancare”. Pana cand sa aleg daca este vorba de o idee plictisitoare sau prohibitiva, “Mimi Me” a si luat din raft un borcan pe care scria “sos de taco” si a declarat: “Astazi facem taco in lipie!”.


Ingrediente:
- Lipie – 4 buc
- Sos taco – 200g
- Piept de pui – 400 g
- Ardei gras – 1 buc
- Morcov – 2 buc
- Ceapa verde – 4 fire
- Varza dulce– 1 kg
- Rosie – 2 buc
- Sare, piper, cimbru
  
            Pentru inceput am taiat rosiile si ceapa verde sub forma de rondele si apoi am taiat julien varza dulce si ardeiul. Morcovul l-am dat prin razatoare si la final am transformat pieptul de pui in fasii subtiri.
  

            Intr-o tigaie incapatoare am pus puiul la prajit impreuna cu morcovul. Cand acesta din urma “s-a inmuiat” am adaugat ardeiul gras si am tinut totul pe flacara pana cand carnea s-a gatit.




            “Montajul” preparatului este foarte simplu: pe lipie am asezat trei linguri din amestecul de pui cu arei gras  morcov iar peste acesta am turnat trei lingurite de sos de taco. Au urmat varza dulce, ceapa verde si feliile de rosii. La final am rulat lipia si ne-am bucurat de minunatele arome ale unui amestec de legume si carne “legate” minunat de sosul de taco “de-a gata”.







Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei