Sos de smantana si scoici pane


Ola! Si bine te-am regasit!

"Duminica Floriilor" este cea mai importanta sarbatoare ce vesteste Pastele si totodata cea de a doua “dezlegare” din post. De maine intram in "Saptamana Mare" iar pentru aceasta perioada am hotarat sa reiau sub forma de meniu zilnic o parte din mancarurile “de post” publicate pana acum. Si daca se intreaba cineva ce o sa fac cu timpul in care nu o sa gatesc, ei bine, acesta va fi alocat familiei, prietenilor si studiului. Si pentru ca astazi este sarbatoare si zi “de dezelgare la peste”, am ales un sos de smantana vegetala (pe care am cumparat-o “gata facuta”) ce poate insoti mai multe preparate (chiar daca eu l-am folosit impreuna cu scoici pane).


Ingrediente:
-          Smantana vegetala – 2 linguri
-          Ulei de masline – 10 ml
-          Patrunjel – ½ lingurita
-          Usturoi – 2 catei
-          Lamaie – cateva picaturi “dupa gust”
-          Sare, piper
  
Scoicile le-am cumparat gata invelite in stratul de pane, dar nu este foarte complicat sa le cumperi crude si sa le prepari precum snitelul sau cascavalul.
Sosul de usturoi se realizeaza muuuuult mai repede decat mi-a luat mie sa scriu acest text, sa fac fotografii, sa le prelucrez si sa postez totul. Dar a meritat “din plin”!
Sa revenim: am luat smantana, am amestecat-o cu uleiul de masline, usturoiul dat prin razatoare si patrunjelul tocat fin. La final am adaugat sare, piper si cateva picaturi de lamaie pana cand am creat gustul perfect care sa contrabalanseze uleiul din pane-ul scoicilor.

















Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei