Mic dejun raw vegan cu ovaz


Ola! Si bine te-am regasit!

“Tu nu prea ai retete de mic dejun pe blog. Si nici de supe/ciorbe”, constata zilele trecute “Mini Me”. Ca urmare pentru azi am ales o reteta simpla, rapida si delicioasa de mic dejun ce nu necesita fierbere.


Ingrediente (pentru doua portii):
-          “Lapte” de migdale – 400 ml
-          Ovaz – 200 g
-          Miere – 1 lingurita
-          Gem de caise – 2 lingurite
-          Merisoare – 2 lingurite
  
Pentru inceput am pus ovaz la inmuiat in laptele de migdale timp de 15 minute. In cazul in care se doreste o textura mai crocanta/mai moale a ovazului ne putem “juca” cu cantitatea de apa sau de cereale. Cand am obtinut consistenta dorita am adaugat miere in continutul bolului.


Pentru a transporta mai usor micul dejun am avut nevoie de doua borcane cu o capacitate de circa 300 g  fiecare. Am impartit cantitatea de cereale aproximativ in patru parti. Am umplut jmatate de borcan cu amestecul de ovaz-lapte de migdale – miere si deasupra acestuia am asezat un strat de gem de caise. 


A urmat restul compozitiei iar la final am umplut borcanele cu cateva merisoare ce au adus o tenta acrisoara micului dejun.


Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei