Bors rusesc reinterpretat


Ola! Si bine te-am regasit!

            Hristos a Inviat! Azi, dupa Sarbatorile Pascale petrecute impreuna cu familia si prietenii am simtit nevoia unei ciorbe revigorante. Ca urmare am ales un “bors rusesc” din reteta caruia am eliminat smantana, oul si fasolea verde (pe care am inlocuit-o cu brocoli). Evident partea acrisoara am obtinut-o cu ajutorul lichidului in care au fermentat taratele de grau. In plus, la servire am adaugat o delicioasa felie de paine prajita direct pe plita incinsa.


            Ingrediente:
-          Telina - ½ capatana
-          Sfecla rosie - ½ capatana
-          Morcovi - 2 buc.
-          Pastarnac - ½ buc
-          Rosii - 2 buc.
-          Ardei gras -  1buc.
-          Dovlecel - 1 buc
-          Brocoli - 3-4 buchetele
-          Orez - 3 linguri
-          Bors – ½ litru
-          Ulei - 2 linguri
-          Leustean - 1 legatura
-          Sare, piper

Am dat prin razatoare morcovul, telina, sfecla rosie si pastarnacul si am taiat cubulete ardeiul, dovlecelul si rosiile.













Intr-o oala potrvita am  calit morcovul, telina, sfecla rosie, pastranacul si ardeiul gras. Dupa ce au devenit translucide, le-am acoperit cu apa si le-am fiert 15 minute. Dupa acest interval de timp am adaugat brocoli, rosiile si dovlecelul. Am lasat totul sa fiarba inca 10 minute iar apoi am obtinut gustul pe care il doream cu ajutorul borsului de tarate. 





Nu a mai ramas decat sa adaug orezul, sa astept ca acesta sa sa fiarba iar la final sa adaug sare, piper si leustean dupa dorinta.





Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei