Supa de parmezan si vin sec


Ola! Si bine te-am regasit!

Branza si vinul au in comun faptul ca sunt obtinute prin fermentatie si ca produsul final nu are legatura cu ingredientul initial (laptele respectiv strugurele). Alaturand corect vinurile cu branzeturile se observa o potentare a aromelor si se obtine o savoare minunata. In principiu, tandemul branza-vin se realizeaza fie in functie de zona in care se produc ambele produse, fie in functie de gust (dulce-sarat) fie in functie de intensitatea aromelor. De asemenea, combinatia mentionata poate reprezenta o minunata gustare sau finalul unei cine grandioase. Si ce poate fi mai interesant decat sa servesti un fel principal care sa imbine armonios vinul si branza?


Ingrediente:
-          Supa de legume (sau concentrat): 500 ml
-          Smantana – 3 linguri
-          Vin alb sec – 250 ml
-          Parmezan – 70g
-          Piper
  
Am strecurat supa de legume si am pus pe foc cantitatea de lichid necesara. Cand a inceput sa fiarba am adaugat vinul si am tinut cratita pe foc pana cand s-a evaporat alcoolul. Am lasat cratita sa se raceasca putin si apoi am adaugat smantana si parmezanul. 




Am pus din nou recipientul pe flacara si am mestecat usor pana cand s-a topit toata branza. La final am adaugat piper “dupa gust”. 




Am servit supa cu crutoane de paine neagra celuilalat Chef al casei si ne-am bucurat impreuna de aroma si gustul minunat al acestei compozitii (cu prima ocazie voi folosi supa de pui ca “punct de plecare”).



Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei