Omleta cu cartofi


Ola! Si bine te-am regasit!


Exista in lumea asta mare cativa oameni pe care ii admir pentru ceea ce sunt, pentru ce au devenit “sub ochii mei” sau chiar pentru ce vor deveni pe drumul pe care au ales sa il parcurga spre telul pe care si l-au propus. Unii ii numesc pe acestia “mentori”, eu prefer termenul de “inspirationali”, adica oameni care imi apar in cale exact cand am nevoie de ideile lor. Exact asa s-a intamplat si aseara cand nu reuseam sa aleg reteta pentru astazi. Iar inspiratia a venit foarte repede in urma unei intrebari simple puse de patronul Coffee BEANS to Go : “Ai si o reteta de omleta?”.


Ingrediente:
-          Cartof fiert – 1 buc
-          Oua – 3 buc
-          Branza – 100 g
-          Sare, piper, patrunjel uscat

Am spalat si fiert cartoful, l-am curatat de de coaja si l-am ras “mare”. Alaturi am pus branza data prin aceeasi razatoare si cele trei oua. Cu ajutorul unui tel am amestecat ingredientele iar la final am adaugat sare, piper, si patrunjel uscat.













            Am uns o tigaie antiaderenta cu putin ulei si am lasat-o sa se incinga deasupra focului reglat la treapta medie. Cand tigaia s-a incins am turnat compozitia mentionata si am lasat-o sa se rumeneasca (2 – 4 minute). Ca sa nu rup omleta am luat o farfurie, am asezat-o deasupra tigaii si le-am rasturnat pe amandoua cu 180 de grade. Ulterior din farfurie, prin glisare am asezat si partea necoapta in tigaie. Dupa 3 – 5 minute am obtinut o mancare deliciosa pe care am savurat-o impreuna cu “Mini Me” si celalalt Chef al casei. Multumim, Laure!





Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei