Gustari gratinate pe pat de aluat


Gatind cu “Mini Me”

Ola! Si bine te-am regasit!

“Am putea face azi niste gustari la cuptor ca in revista asta?”, m-a intrebat azi “Mini Me” aratandu-mi cateva imagini foarte apetisante. “Bineinteles!”, am raspuns eu bucuros ca am cu cine “sa ma joc” in bucatarie. Ce mi-a placut insa si mai mult la ideea de astazi a fost faptul ca am putut folosi multe ingrediente care altfel nu ar fi fost indeajuns pentru nici unul din noi si care au creat arome, gusturi si culori jucause in farfurie.


Ingrediente:
-          Foaie de placinta – 1 buc
-          Ciuperci – 200g
-          Ceapa – 1 buc
-          Smantana de gatit – 100 ml
-          Unt – 1 lingurita
-          Rosie – 1 buc
-          Usturoi – 2 catei
-          Busuioc – 1/3 lingurita
-          Ulei de masline – 1 lingura
-          Bacon – 4 felii
-          Salam – 6 felii
-          Mozzarella – 2 felii
-          Cascaval – cateva cubulete
-          Sare, piper, ulei

Cat timp aluatul s-a decongelat am pus pe foc o tigaie cu ulei iar cand acesta s-a incins am adaugat untul. Apoi am sotat ceapa taiata marunt, am adaugat ciupercile feliate iar cand acestea s-au inmuiat am adaugat smantana lichida si am mai tinut tigaia pe foc pana cand compozitia a atins consistenta pe care mi-o doream.













A doua “umplutura” am realizat-o din rosia taiata cuburi mici, usturoiul tocat fin, ulei si busuioc. Am portionat apoi aluatul in patratele cat mai egale pe care am asezat compozitia de ciuperci, mixtura de rosii, bacon-ul si salamul. La primele doua feluri de aperitive am pus cate o bucatica de cascaval iar pe salam putina mozzarella.









Tava cu aluat a ajuns in cuptorul incins la 200 grade Celsius unde a stat circa 20 de minute. Minigustarile au fost oarte potrivite atat pentru micul dejun cat si pentru pachetelul de scoala al lui “Mini Me” (am pus patratelele de aluat unul peste celalalt cu umplututa la mijloc).






Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei