Dulceata de ceapa cu friptura de porc


Ola! Si bine te-am regasit!

            Dulceata de ceapa reprezinta o delicatesa ce m-a surprins placut prin gustul iute si totodata dulce pe care il are. In plus timpul de realizare al retetei este aproape egal cu cel al prajirii carnii pe care o completeaza minunat.



            Ingrediente:
-          Ceapa rosie – 5 buc
-          Vin rosu sec – 3 linguri
-          Zahar – 2 linguri
-          Otet balsamic – 1 lingura
-          Ulei – 2 linguri
-          Sare, pipe, coriandru, nucsoara

In functie de marimea cepelor acestea pot fi taiate rondele sau julien. Intr-o tigaie am pus uleiul, zaharul si ceapa. Am calit ceapa pana cand a devenit sticloasa, moment in care am adaugat vinul si otetul. Am tinut compozitia pe foc pana cand s-a eliminat alcoolul iar apoi am pus condimentele. Evident, am servit dulceata de ceapa ca garnitura la friptura de porc cu cartofi prajiti dar asta nu inseamna ca nu ar fi “mers” cu orez sau doar pusa pe o felie de paine.







Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei