Crema de branza cu ardei copt


Ola! Si bine te-am regasit!

De foarte multe ori am fost fascinat de modul in care copii percep lumea inconjuratoare si cum testeaza daca o pot modela dupa dorinta. Astazi, de exemplu, “Mimi Me” a exclamat “Hei, ardeiul asta copt arata ca o limba! Si chiar se simte asa la atingere! O sa fie o reteta interesanta!”. Intr-adevar, provocarea pentru mine era de a obtine un amestec de branza care sa se consume cu aceeasi bucurie ca si cel de “quatro formaggi” de la pizza. Si zic eu ca am reusit avand in vedere viteza cu care “au disparut” feliille de paine unse cu aceasta compozitie! J


Ingrediente:
-          Branza sarata – 300 g
-          Ardei copti – 2 buc
-          Usturoi – 2 catei
-          Smantana fermentata – 2 – 3 linguri
-          Patrunjel – 2 lingurite

Cum nu era o dimineata de copt ardei, am ales varianta celor conservati “la borcan”. Am taiat ardeii sub forma de cuburi iar “Mini Me” a dat prin razatoare branza si usturoiul. Pentru ca nu am gasit “verde” am scos patrunjelul tocat din “rezerva de urgenta” aflata in congelator.
















Intr-un castron am strans ingredientele (branza, ardeii copti, usturoiul, patrunjelul si o parte din smantana). Am amestecat bine ingredientele si am mai adaugat smantana pana cand am fost multumit de consistenta compozitiei.





La final, din doua minibaghete am format minisandvisuri si ne-am infruptat pana cand ne-am dat seama ca, daca nu ne oprim, ramanem fara fotografii “de coperta”.


Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei