Supa de taitei de cartofi


Ola! Si bine te-am regasit!

Zilele trecute am avut o discutie lunga si interesanta cu mai multi prieteni pe diverse teme. Am “plecat” de la mancare (gust, aspect, curiozitatea de a testa ceva nou) si am ajuns la …. manipulare, credinte si valori. Cu totii am fost de acord ca de cele mai multe ori “mancam cu ochii” si ca simtul olfactiv are o mare importanta in declansarea “poftei”. Controversele au aparut in momentul in care exista o mancare care arata foarte bine, miroase apetisant, este o noutate in meniu, nu o mananci in fiecare zi si are componente mai mult sau mai putin sanatoase. “Tu nu ai pune asa ceva pe blog pentru ca ai ramane fara cititori!” mi-a spus unul din prieteni. In primele clipe i-am dat dreptate, dar apoi m-am gandit: “Si daca vin intr-o zi acasa obosit si nemancat si infometat sau am o urgenta in familie si trebuie sa plec repede undeva, nu ar fi interesant sa stiu ca exista o alternativa de supa calda care sa imi potolesc foamea”?.

Si mi-a venit si o idee nestrusnica: cum ar fi un top al supelor instant? Tu ce parere ai despre asta?









Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei