Rondele de vinete marinate si fripte



Ola! Si bine te-am regasit!
  
            Intotdeauna am fost fascinat de modul in care apare acea dorinta de a adauga ceva la o mancare exact dupa ce am luat ultima bucatica din farfurie. Si nu ma refer aici la condimente ci la acel moment in care imi spun “asta ar fi “mers” foarte bine cu ....”. Exact asa s-a intamplat astazi in timp ce luam ultima imbucatura. "Preparatul asta ar fi fost si mai minunat daca ar fi avut alaturi o felie de paine cu usturoi!" mi-am spus si imediat i-am amintit amuzat proverbul cu "mintea de pe urma".


Ingrediente:
-          Vinete – 2 buc
-          Pasta de masline – 50g
-          Crema de branza – 100g
-          Cimbru – 1 lingurita
-          Zeama de lamaie – 2 linguri
-          Apa – 2 linguri
-          Ulei de masline – 100 ml
-          Sare, piper

Am spalat vinetele si le-am taiat sub forma de rondele de circa 1 centimetru grosime. Apoi le-am uns cu amestecul format din cimbru, zeama de lamaie, apa (ca sa mai dilueze din gustul acru), ulei de masline, sare si piper. Unii bucatari renunta la coaja vinetelor, eu am pastrat-o din motive estetice si pentru ca adauga o textura in plus preparatului final.







Am lasat vinetele la marinat circa 2 ore In acest timp am tocat patrunjelul si maslinele, le-am amestecat cu crema de branza si si am creat cu sare si piper gustul pe care mi-l doream. Pentru cei ce vor sa experimenteze, crema de branza se poate inlocui cu un amestec de branza feta si iaurt.


Am facut un sendvis din doua ronele de vanata si o jumatate de lingurita de amestec de branza si l-am fript pe gratarul de fonta circa 4-5 minute pe fiecare parte. Rezultatul a fost o adevarata bucurie pentru papilele gustative. Dupa cum spuneam, singura imbunatatire pe care o voi aduce in viitor acestei retete este “insotirea” preparatului de felii de paine prajite si frecate pe o parte cu usturoi.




Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei