Mamaliga aromata



Ola! Si bine te-am regasit!

Dupa un weekend “plin” de emotii (aniversarea casniciei parintilor mei + un examen “de suflet”), am ales sa imi incep saptamana lasand corpul sa aleaga asocierile culinare pe care le doreste. Ca urmare am facut o mamaliguta aromata delicioasa care poate insoti cu succes un ou ochi, o bucata de branza sau o farfurie de ciulama. Pana cand vad cu ce pofta “ma trezesc” m-am hotarat sa public aceasta simpla reteta.


Ingrediente:
-          Malai – 350 g
-          Unt – 75 g
-          Smantana de gatit 200g
-          Busuioc – 1 lingura
-          Oregano – 1 lingura
-          Cimbru – 1 lingura
-          Apa – 500 ml
-          Sare

Am pus la fiert 500 ml de apa cu sare iar cand a inceput sa fiarba am adaugat malaiul “ploaie” si am amestecat destul de viguros pentru a evita aparitia cololoaselor. Am lAsat compozitia sa fiarba incet pana cand  inceput sa se desprinda de pa marginile cratitei si “sa se adune” spre centru. Adica vreo 10 – 15 min (depinde de calitatea malaiului) sau pana cand malaiul nu mai are textura nisipului in momentul in care il degustam.












Cu 5 minute inainte de a fi fiarta am adaugat untul, smantana de gatit si ierburile uscate care au dat un gust si o aroma minunata mamaligii. Condimentele pot fi si verzi, cantitatea necesara din fiecare fiind de circa 25 g.

           



Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei