Ciulama cu piept de pui si ciuperci



Ola! Si bine te-am regasit!

Ieri, dupa ce am mancat cu pofta o parte din mamaliga aromata impreuna cu o bucata zdravana de telemea de vaca mi-am spus ca aceasta ar fi si mai bine pusa in evidenta daca ar avea alaturi o portie de ciulama. Ca urmare am inceput cautarea ingredientelor acestei fel de mancare ce doar aparent este pretentios si greu de facut.


Ingrediente:
-          Piept de pui – 1 kg
-          Ciuperci – 500 g
-          Morcov – 2 buc
-          Ceapa – 2 buc
-          Faina – 6 linguri rase
-          Amidon – 3 lingurite
-          Lapte – 150 ml
-          Ulei floarea soarelui – 60 ml
-          Frunze de dafin – 5 buc
-          Sare, piper.















Pieptul de pui l-am taiat cuburi mari si l-am pus la fiert in apa cu sare impreuna cu morcovul, legumele si foile de dafin. Legumele le-am lasat intregi. Am luat spuma care se forma si cu putin timp inainte dde terminarea prepararii carnii am adaugat ciupercile. Cand compozitia s-a gatit am scurs legumele (supa am pastrat-o) si le-am taiat bucati potrivite.




             Laptele l-am amestecat cu amidonul. Intr-o tigaie am incins uleiul si am pus toata faina. Amestecant mereu continutul din tigaie am adaugat ami intai laptele cu amidonul iar apoi o parte din supa pastrata pana cand a rezultat un sos ce avea consistenta pe care mi-o doream. Am lasat sosul sa fiarba 5 minute si am adaugat legumele si carnea de pui. Am lasat ciulamaua sa dae in clocut inca o data si am creat gustul dorit cu sare si piper.
           





Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei