Burger cu salam, cascaval si ou



Ola! Si bine te-am regasit!

Ce fac dupa ce am sarbatorit cei 45 de ani de casnicie ai parintilor, am invatat jumatate de noapte pentru un examen la trebuie sa plec “pe fuga?”. Simplu: cel mai rapid si hranitor burger!
  

Ingrediente:
-          Chifla – 1 buc
-          Salam – 3-4 bucati
-          Ou – 1 buc
-          Cascaval – 5- 6 feliute
-          Rosie – 1 felie
  
Am pus o tigaie pe foc si am “aruncat” oul ochi in ea. Pana cand acesta s-a gatit am taiat chifla in doua si o “rondea” dintr-o rosie. Am ornat chifla cu feliile de salam peste care am pus oul ochi ornat cu cascaval si piper iar la final am adaugat felia de rosie cu putin coriandru. Am presat putin capacul burgerului, cat sa se sparga galbenusul si am savurat un preparat savuros realizat in timp record (din punctul meu de vedere).
           






Bafta si inspiratie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cartofi prajiti cu unt, usturoi si ou ochi

Meniu 3 Saptamana Mare

Saptamana Mare - Meniul Zilei